2 mars 2014

Sovmorgon.

Igår var jag och dottern på Gbg horse show och njöt av shopping i mängder och spännande häst tävlingar. Vi träffade k's kompis Anna och hennes underbara mamma Yvonne.. Jag saknar tiden då vi två satt varje onsdag kväll i ridhuset å hejade på våra tjejer som kämpade med envisa ridskole ponnysar hihi båda tjejerna har kommit långt i sin ridning och även om dom inte ses så ofta finns dom där för varandra.. Super kul att få träffa dom. Efter en lång dag var vi båda två rejält trötta och orkade knappt se melodifestivalen.
Sovmorgon nej men varför sova ? Inte jag iallafall som vaknade strax efter kl06.00 och var klarvaken..
Febern gör sig fortfarande påmind och vägrar släppa taget om mig, tröttsamt efter 3 veckor med feber gräns!! Idag ska jag trotsa febern och dra på mig träningskläderna å gå en sväng med Findus .









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar