7 mars 2014

Fredag

Fredag och ledig dag från jobbet. Mitt ryggonda gör sig påmint igen och det hugger som knivar i ryggen, fick leta fram mina "turk" voltaren tabletter på 75mg för att få bukt på värken.
K är genom förkyld och H är inne i en arg period men båda två kom iväg till skolan iallafall för en liten stund.
H har en tuff period då han intetrivs i skolan överhuvud taget ,vi letar ny skola,lss planerar helgläger så mycket händer just nu . Det märks jätte tydligt på hans humör som svänger på sekunden från lugn till hysterisk/arg.
Idag ska jag ringa till svartedalsskolan å höra vad dom kan erbjuda för barn med diagnos och hur dom arbetar. Tänkte hinna att unna mig en stund fönster shopping innan det är dax att åka till stallet å pyssla om våran prins. Bailey är för rolig när jag kom ner till stallet igår så ropar jag på honom i hagen och möts av ett glatt gnägg och full galopp emot mig. Han älskar verkligen oss..hihi
Han är så härlig och personlig våran drömponny. K har börjat töm köra honom och han bara älskar det. Tur för oss då vi upptäckt det ev.problemet till hans hällta kan ha berott på sadeln som tryckte på flera ställen ..Så om några veckor när han återhämtat sig ska vi prova ut en ny sadel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar