23 november 2010

Snö i Gerrebacka

Ja i dag snöar det i Gerrebacka och det är så juligt på engång...härligt! Idag är jag ledig och hade tänkt åka till rusta för att inhandla en ljusslinga till altanen men tror inte det är någon bra ide för det är väl kaos på vägarna som vanligt här i Gbg..hihi.

Det får bli att göra lite scrapbooking och stryka julgardiner och börja fixa med lite julpynt!



I eftermiddag är det utv samtal för H och sedan i kväll är det taekwondo som vanligt!! Jag har en del som jag känner att vi måste ta upp med hans lärare och hoppas att hon är frisk igen så det inte är hennes vikarie...Alltid är det något som inte är bra!Trist..

I söndags hade dottern privat ridning på sin ridskola och red reacer hästen Baily! Det hade gått så bra och hon var så nöjd själv oxå det är skönt! Cattis ridläraren berömde henne i massor under ridpasset och även i går under lektionsridningen fick jag höra av cattis hur duktig K varit..sånt värmer en mammas hjärta.
Nää här går inte att bli sittande nu ska jag pyssla lite och ev kommer det lite bilder senare...den som väntar får se. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar