25 november 2010

Lite bilder som jag lovat..







Hejsan alla ! här snöar det för fullt och det är härligt juligt ute tycker jag. K köpte nya vinter ridstövlar i går på http://www.hooks.se/ 399:- Hon ska ut på lördag till Lilla Edet och rida med sin sysling på en liten B-ponny som heter pontus och då måste hon vara varmtklädd.



K och jag pysslade härom kvällen och gjorde iordning våran adventsljusstake och den blev riktigt bra tyckte både hon och jag..hihi Sedan strök hon alla julgardiner för mig för det har dom lärt sig på hemkunskapen i skolan berättade hon stolt för mig..Hon är jätte duktig! så här kommer det lite bilder på både skor och ljusstaken..
Ta det lugnt i trafiken..kram Karin

1 kommentar:

  1. Visst är det mysigt att pyssla! Ni har verkligen gjort en fin adventsljusstake!
    Härligt att vara varm om fötterna när man ska ut och rida i kylan!

    SvaraRadera