14 november 2010

Önskelista till lilla mig..."ler"











Ja det finns massor som jag skulle vilja ha i min ägo...ååå så många fina saker som skulle passa mig och vårat hem...




Här kommer ett urval av vad jag ska skriva på min jul önskelista...
Dom 2 översta är väggposters och jag älskar & tecken...Sedan vill jag ju gärna ha ett kakfat i olika våningar 3 eller fler..och i vitt sååå snyggt!! Som om någon känner sig träffad av min lilla önkselista så går det bra att välja fritt..hihi
Bilderna och sakerna finns att köpa hos www.perlanliving.se

2 kommentarer:

  1. Då kan jag tipsa dig och dina nära om www.druse.se/kakfat.html som har unika, annorlunda och helt fantastiska kakfat!

    SvaraRadera
  2. tack för tipset! Vilka underbara och helt fantastiska kakfat!!Me like:)

    SvaraRadera