19 februari 2012

Söndag kväll

Tjo`ho!
I helgen har vi haft kalas för H som fyller 10 år imorgon! Stor kusinen och moster bodde hos oss och mormor å morfar tog in på hotell. H är så nöjd över alla paket å massor av pengar fick han oxå + att vi ska åka på torsdag och boka/köpa gitarr lektioner inne i stan. H fick en elgitarr i julas och nu ska de bli en riktig hårdrockare av honom..hihi
Idag har jag känt mig lite seg och tagit det lilla lugna. våran förra hund lille Gizmo kom med farmor och farfar så då passade jag på att klippa honom! Det är inte det lättaste för han är så kittlig på tassarna och biter på allt.. men skam den som ger sig de gick till sist. Fast jag får fixa lite med honom till nästa helg då vi ska vara barnvakt till honom! Nu ska jag spela tv-spel med H...tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar