26 februari 2012

Så ska de låta..

Så ska de låta är det just nu på våran tv...K myser med findus i soffan och H grejar lite med sina saker i köket..
Vi har varit hundvakt i helgen till lille gizmo och jag som skulle ha hunnit klippa honom lite men tiden räckte liksom inte till..får ta hem han en annan dag å fixa till pälsen.
I veckan är det fullt upp nästan varje dag och jag som tänkte hinna till frissan en sväng innan vi ska på T.Ledin nästa lördag men det kan jag glömma!! Jobbar alla dagar utom torsdag men då är det tandläkaren med K och möte i skolan för H. I morgon ska K på läkar besök för hon har så ont i sin mage och så ska de få ta en titt på hennes onda axel/rygg! På kvällen har jag styrelsemöte å på onsdag har vi ridning och på fredag kommer bästaste syrran å mamma hit..ja ni ser så rörig min vecka är..phuuuu inte konstigt att jag blir trött ibland..hahaha
Kramiz Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar