14 september 2010

Bröllposdag...


I dag för 8 år sedan gifte vi oss jag och min Nicklas!! Du betyder allt för mig! Livet är inte så enkelt..om ni visste vad vi kämpat i perioder!! Jag är heller ingen lätt kvinna att leva med...har alltid idéer över hur jag vill att livet ska vara och han med sina principer!Ändå stöttar han mig till 100% i allt jag gör och jag vet att han älskar mig villkorslöst och jag honom!! Puss Karin


Det är också våran älskade sons dop dag idag..puss mamma och pappa älskar dig till månen och tillbaka...


1 kommentar:

  1. Grattis till er båda. Ja ni två har verkligen kämpat i motvind men har alltid rett upp skutan till slut. Det är vi mycket glada för att ni gjort det är såååå gött att ha er alla. Nu kan ni njuta av era frukter och ta till vara på varandra Två underbara ungar och lika goa hundar (nästan). Vi älskar er alla. Många kramar Svärmor och svärfar

    SvaraRadera