19 september 2010

Blandade saker...

Söndag eftermiddag och jag har just kommit hem efter en pw runda på ca 60 min..härligt!!Jag trotsade regnet och tog med mig findus ut..hahaha stakarn fick så snällt hänga med mig. Igår var jag till Vv och vägde mig och tänka sig att jag hade gått ner 1,1kg igen tjoho jag blir så glad för äntligen är jag på väg mot min målvikt. Nåde oxå mitt 5% delmål känns jätte skönt!!Heja mig haha.
I går var K i stallet hela dagen och fick rida Kalle som ägs av Hanne och så hjälptehon till med ledgrupperna och städade i stora stallet med sina kompisar..Jag och H cyklade till farmor och vi gick slingan på ca4,2 km och H han cyklade med runt!Sedan var det knappt han orkade cykla med mig hem..hahaha stakarn..
I dag har jag och K varit på Göteborgs galoppbana och tittat ...oj oj så fort det går och det hände en otäck olycka med en häst och ryttare då hästen antagligen blev rädd och slängde sig mot staketet och slog över! Ryttaren såg vi reste på sig efter en stund medans hästen fick åka djurambulansen ,då den blev svårt skaddad.Allt detta hände redan i första loppet..annars var det många fina hästar att se på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar