1 april 2014

Steker pannkakor

Japp så är det , jag steker pannkakor till dottern som önskade sig det till middag idag å eftersom jag jobbar kvällen så har jag förmiddagen ledig. Tisdagar är en sådan där dag som alltid är överfull med aktiviteter och måste göra saker , konstigt att det alltid ska vara så? H får äta korvstroganoffen som blev över från igår(hans favorit) så han blir inte ledsen över samma mat två dagar i rad . Imorgon är det aw med go'a jobbar kompisarna och på min lediga torsdag ska jag till Alingsås lasarett för inskrivnings samtal inför min galloperation den 17/4 . Lustigt att bli opererad på en skär torsdag! Haha min vanliga tur.
Tänk om jag kunde klämma in ett snabb besök i stan å se om det finns något snyggt att ha på sig imorgon? Med lite fart går det nog..vi ses kanske i farten när jag flyger förbi..puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar