10 maj 2013

Ullared...

Japp idag blev det en tur till shopping paradiset Ullared men "nya" bilen. Både K och H passade på att shoppa lite..K var nere på hästavdelningen och H gick till film och mobil avdelningen :) jag köpte mig en svart stickad tröja och tre nagelack , Nicke passade på att köpa vax till bilen och nya underkläder. Hittade ett billigt fästinghalsband till Findus så han slipper alla otrevliga kryp i sommar. En tur till Bailey hann vi oxå med ikväll och han gnäggade glatt när vi kom..han är alltid hungrig och tittade sorgset ner i sin mat hink..hihi han är för söt:) lite extra hö fick han medans k fixade med maten till imorgon för annars blir han tokig och hoppar runt som en grodda i boxen å tror att han ska få massor med mat hela tiden..
Imorgon tänkte jag försöka hinna köpa planterings jord och så mina frön, min man kommer man att hitta ute vid bilen tror jag haha. Nu ska jag måla K naglar..pözz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar