8 maj 2013

Jobb jobb å åter jobb

Hejsan från ett blåsigt och lätt regnigt Gerrebacka... Ja ni mina kära vänner jag tycker att jag bara jobbar å jobbar så snart får semestern vara här..men den dröjer ytterligare ca 11 veckor så den som väntar på något gott väntar aldrig för länge .. Fast lite skönt är det att jag är ledig tre dagar denna veckan så jag ska försöka hinna ikapp här hemma och få lite avkoppling!! Kanske att Ullared för sig ett besök av oss ..fast bara kanske!!
H ska på sin tredje träff med autism gruppen på habiliteringen  dit längtar han verkligen och han har funnit en ny kompis. Idag har killarna bestämt att dom ska byta nummer med varandra så dom kan träffas ev till helgen och leka. Kul för det behöver han verkligen just nu då H tycker att skolan/ klasskompisarna är extra tungt just nu. H har haft två rejäla raseri utbrott den senaste veckan iskolan och han har svårt att hantera det som händer i sin kropp. Det gör så ont i en mammas hjärta när ens barn inte mår bra...
Dax att laga mat innan bussen går mot jobbet 2 pass till innan jag tar ledigt i 3 dagar..tjing sving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar