5 januari 2012

Något roligt:)

Äntligen har min allra bästa kompis Heidi & så klart hennes man Pasi fått sitt 3:dje barn..tjoho!!
En jättesöt lite rödlätt tjej föddes i går tänk så fort man glömmer hur pyttiga dom är:) Så klart hoppas vi få träffa de lilla underverket redan nu på söndag och snosa lite bebis....
I morgon kommer storasyster med sin älsta tjej Linnea hit för på lördag ska vi gå hela dagen på My dog mässan! Vi har väntat ett helt år på just denna helgen hahaha så tokig man kan va;)
Idag på jobbet surffade jag runt lite på rasten och hittade lite spännande saker... Bla. ett jobb som jag är lite sugen på att söka..ska klura över helgen och ev ringa på måndag å höra mig för lite;) Känner att det är dax att förnya mig lite å det skulle vara skönt att jobba lite närmare hemma:)
Innan det är dax att krypa till sängs ska jag ta mig en tur ut i data rymden..finns så många fina roliga bloggar som är värda ett besök så här sent..hihi Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar