20 december 2011

Tatuering?


Min kompis Sofia Rooth är en jätte duktig tjej som börjat som tatuerar lärling...så från henne!
-Hej kära vänner! Nu är det dags för mig att dra igång mitt tatuerande på allvar. Känner du någon eller några som vill ha en tatuering eller vill fixa sin gamla? Hör av er till mig så bokar vi ett datum så fixar vi det! ;) kommer finnas mycket tider efter januari, går även att fixa tider i mellandagarna nu! jag är numera tatueringslärling på trigeros tattoo i eriksberg. Ring eller skicka sms för bokning eller om ni har några frågor på: 0738-68407. Sprid detta gärna vidare till era tattoosugna vänner :)
Som ni ser på bilden så är hon även super duktig på att måla!! Tavlan hon håller i hänger i min sons rum & behöver jag säga att Sofia är hans stora idol !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar