11 maj 2011

Jippiiiiii

Jippi idag blir byggkillen klar med sitt jobb i vårat badrum...Så skönt ska det bli att äntligen få in med tvättmaskinen igen..haha trodde väl aldrig att jag skulle sakna den så:) Nu är det ju bara det roliga kvar INREDNING!! köpa dusch,handfat,skåp osv....Kul sånt älskar jag!!
Har varit på utv samtal för båda barnen och det går bra för dem båda i skolan och det är skönt att höra:) Findus och jag har varit ute på en 45 min lång pw runda. Jag trodde ju att den svängen vi gick skulle ta minst 1 tim men vi var snabba:=) Härligt Idag jobbar jag kvällen och ska strax ta bussen för att hinna med en sväng in på willys och köpa frukt! Middagen i dag består av min favorit just nu stekta champinjoner och lök med vv korv till..hihi
Ps.Mormor och morfar, barnen har snart läst ut sina böcker:) De tog med dem i bilen i mose när vi åkte till skolan bara för att få läsa lite till....hahaha Kram Ha en bra dag...Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar