10 mars 2011

Inte mera snöööö

Nej nej jag vill ju ha vår med sol och värme nu!! Jag som annars älskar vintern börjar att tröttna på detta kala och blåsiga väder..brrrr! Vill ju kunna sitta med näsan vänd mot solen på min härliga frukost alltan men den som väntar på något gått väntar aldrig förlänge sägs det;) I går trotasde vi vädret och gick ut med Moonlight för en runda i området men fy va det började renga ,snöa och blåsa och han blev inte alls glad!Tur att K är en säker ryttare i sadeln och jag höll i honom vid flera tillfällen för allt var jätte läskigt helt plötsligt...stackarn!!
I går hade vi ute en mäklare för att värdera vårat hus och det var ju trevligt . Han tyckte vi hade det super fint och om vi skulle vilja sälja skulle det inte vara något problem alls sa han..Men det kanske de säger till alla..hahaha nja vi får se hur vi gör vi har det ju trots allt välldigt bra här och snart är det färdig renoverat oxå!!
Nu ska jag fortsätta virka på min matta så den blir färdig snart......Ha de´kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar