10 januari 2011

Ledig måndag!!

Hejsan!
Idag har barnen studie dag så jag passade på att lägga en ledig dag jag med!skönt att förlänga helgen med en dag..hihi
Helgen som varit har vi haft besök av syrran med familj och deras "lilla" tjej har spelat Gothia cup i innebandy och det blev en riktig rysare på slutet när de gick vidare till A-slut spel men tyvärr förlorade på straffar!!Synd , för de spelade riktigt bra! I går var jag och K till stallet och K red en privat lektion för Cattis och så klart hade hon favorit hästen Baliey! Jag hade med mig kameran och hade tänkt filma henne men som vanligt glömde jag bort det ..typiskt mig!! För det gick så j-kla bra och hon fick honom att gå så fint i form och hon gör ett jätte jobb med Baliey! Även Cattis berömde henne gång på gång hur tuktig hon var och sa att det är inte alla 11 åringar som orkar arbeta med sin häst så som K gör!! K blev super glad över att få så mycket med beröm!!Kul! Så nästa söndag ska hon rida igen och så klart idag på sin vanliga lektions tid! Hmm undrar just om H taekwondo börjar denna veckan??Bäst att ta en titt på deras hemsida så vi inte missar den..haha vore ju typiskt oss i så fall..
Jag och N var till IKEA i förra veckan och fyndade ett handfat med tillhörande skåp till + kranar för under halva priset. Vi var ju tvungna att köpa det så nu står det i vårat sovrum i väntan på att vi ska börja renovera våra badrum!
Nu ska jag och hundarna ut på en liten runda om vi kommer så långt i halkan ,det får vi se..
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar