28 januari 2011

Fredags mys!!

Äntligen fredag efter en lång arbetsvecka och idag är det fredags mys hos Mellbin´s med bakad potatis,fläskfile´,stektsvamp/lök/vitkål och god sås..mummmsss!!
I veckan var jag och skrev in mig hos viktväktarna igen.. haft ett uppehåll på ca 2 månader men nu är jag på G igen ..
Idag på jobbet anmälde vi oss till vättlefjällsvandringen på 2,5 mil den 1 maj och även vårruset ska få ett besök av oss! Beställde ett barbord med 4 pallar till på Em möbler..åå det kommer bli så snyggt..längtar!!!
Till mamma...hihi här kommer receptet på Pizza sallad..

7dl vitkål
2 msk olja
1,5 msk vinäger
0,5 tsk salt
2 krm svartpeppar
ev lite socker efter egen smak....
Låt den stå i kylen minst över natten ..

Har önskat mig en mormors filt av lilla mamma när jag fyller så nu håller jag tummarna riktigt hårt..hihi ska ta och leta reda på lite fina bilder på filtar som andra gjort...
Imorgon är det kalas för coola killen Marcus som fyller 8 år och på söndag morgon ska jag och k till stallet för hon ska rida lektion på Baliey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar