13 januari 2011

Enkla ting..

Go morgon! Igår "hittade" jag en rolig sida på nätet http://enklating.se så mycket fint att köpa...och ja jag va ju bara tvungen att klicka hem några små saker..hihi men nu ångrar jag mig på antalet och skulle ha köpt fler av en av sakerna..hmmm får ta mig en funderare om jag ska maila och fråga om de kan lägga till flera eller så ska jag först se hur det blir med de jag redan köpt??Hjälp vad jag är velig haha. H har fortfarande ont i sin käke sedan han ramlade och slog sig så han får stanna hemma idag oxå från skolan! Ska strax iväg för att väga mig och köpa ytterligare 1 vecka Cambridge och hämta ett HM paket på posten det är unge herr H som shoppat på nätet! det är så roligt för han börjar bli väldigt mode medveten.. see you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar