12 december 2010

Jul

Ja nu är det inte långt kvar till jul och hur ska jag hinna med alla måsten som ska göras...suck!! Jag hade behövt minst en vecka till om det räcker känns det som..Ska inte klaga utan visst är det härligt med jul och särskilt nu när det är massor med snö ute! Idag har jag och dottern varit på Lucia firande ute i stallet och H tyckte det var för kallt och åkte till farmor istället! Det gjorde han rätt i för kallt var det men roligt med alla uppvisningar och showen men Dag-otto och Augustina var ju super rolig..hahahaha
Ikväll har jag och barnen klätt granen den blev så fin med alla kulorna ,glittret och stjärnan på toppen. Klara lade dit sina paket hon köpt på Ullared och kanske kommer det flera ?vem vet?? Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp när klockan ringer 05.30..Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar