15 oktober 2010

Fredag morgon..




Brrr bara 0,5 grader när jag och barnen steg upp i morse!!Det börjar bli höst säger min lille kille och tar på sig både vantar och mössa glatt..Stora syster har i flera veckor redan gått med vinterjacka och tjocka vantar tänk så olika de är..hahaha


I går var jag ledig och passade på att ta en sväng down town! Jag hamnade på Balders hage, oj så mycket fint de hade fått in! Jag köpte mig 2 fina små ljuslyktor! En sväng förbi Panduro han jag oxå med innan jag skulle väga mig hos viktväktarna. Hade ju tänkt att köpa ordet God Jul i pappers bokstäver och sedan klä in dem själv men fy så dyrt 50:- st kostade de...hmmm tåls att tänka på! Jag köpte tyg garn och virkade mig en korg i stället.


Har inte varit och vägt mig på 2 veckor nu så bra nervös var jag när jag steg upp på vågen men lättad när jag steg av att jag faktiskt hade gått ner -08 kg tjoho för mig!
Trevlig helg alla fina människor kram Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar