31 augusti 2010

Tisdag morgon...

Oj vad tiden flyger fram och det känns som att hösten redan är här.Längtar till sol och värme men i år blir det ingen höst resa ,lite trist tycker jag hade ju varit så härligt att åka nu i sept som vi brukar göra....(N fick ingen semester i år) men nästa år då ska jag minsan åka 2 v bara för det..haha

I förra veckan började ridningen igen för K och hennes hästkompisar, de är ett härligt och glatt gäng med tjejer som sliter hårt på varje ridpass och är så duktiga allihopa kula att se som mamma.Nu på söndag blir det en privat lektion för K som hade tur att ridläraren hade en tid över och frågade K om hon kunde...gissa om hon blev glad och sa ja ja ja jag tar mina egna pengar bara jag får! Vad svara man på det? Så klart hon får!

H börjar med sin taekwondo på måndag och har längtat hela sommaren för någon fotbollsspelare blir han nog inte....H tyckte inte att det va så skoj med fotboll som vi trodde men det finns massor av andra sporter som han kan pröva om han vill, vi får väl se!

Själv har jag tagit tag i ett av mina måsten för i år: vikten!!! Nu får det vara nog med mumsandet så jag skrev in mig på viktväktarna i förra veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar