15 augusti 2010

Söndag och sista semester dagen...


Ja ha då var 4 veckors semestern över och vardagen börjar igen med jobb, skola och träningar. I dag har vi hunnit med en del i familjen Mellbin för det första var H och jag till våra kompisar och hämtade ett par fotbolls skor till H. Han har idag börjat träna fotboll och kom hem genomblöt,lerig och överlycklig från sin första träning.
K har varit med Daniella till Göteborgs gallopbana och tittat på tävlingen där.Hon hade med sig sin lilla kamera och lyckades ta nästan 100 kort och många var riktigt bra.KUL!!Gladare och nöjdare tjej får man leta efter....
Jag har haft mark service hemma och bakat bullar i värmen,pust!
Nu måste jag nog ta och fixa disken efter mitt bullbak...trist! Må så gott alla vänner// Kram

2 kommentarer:

  1. Hej
    vad kul att ha tyckte om det. Nu när ha fick springa ......hihi.
    Vad härligt att Klara hade det bra, en ny "kopis"kanske..
    Det ska bli gott med bullar till kaffet nästa gång.
    Kram Svärmor

    SvaraRadera
  2. Svar: Det är jättekul att virka sin egen matta :) Lite kämpigt för händerna bara, jag fick tom en liten blåsa ;) Men man vänjer sig snabbt och det kommer kännas kul sen när den är klar!

    Lycka till om du bestämmer dig för att virka en matta :D

    SvaraRadera