13 juni 2010

Hemma...

Ja idag har jag bara varit hemma och gjort det som fallit mig in..har väl inte hänt på evigheter..hahaha! städat barnens rum vilket tog ett par timmar och så har jag gjort rent till våra små kaniner..Känner mig nästan lite lat?? Igår lördag var jag och K på agility tävling,hennes första riktiga tävling och hon tyckte det var roligt att bara få gå/springa banan innan och att det sedan bara blev 2 hopp för Gizmo innan han toksprang runt henne och tyckte allt var super kul gjorde inte så mycket.Andra hopp klassen gick något bättre för dem och hon fick med Gizmo över 6 hinder fast inte i rätt ordning men vad gör det för de hade roligt ihop...K var jätte duktig att komma ihåg vägen och att faktiskt hålla kvar yrvädret på planen.. Vi hade lite tur med vädret och det kom två små regnskurar men vad det blåste vi trodde flera gånger att vårat tält skulle lyfta..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar