21 juni 2010

Hästar..

Hästar hästar det är allt som finns i min dotters huvud just nu för hon har varit första dagen på sitt ridlägger.Hon pratade hela vägen hem i bilen om vilka hästar de fått,ledarna och kompisarna i stugan..Det låter som de har super roligt...K fick hästen Molly att sköta om som sin egen i 4 dagar..vilken lycka!!På torsdag får föräldrarna komma och vara med på avslutningen som förra året var hoppning vilken K hoppas på i år igen..så håll tummarna!!
Äntligen tog jag mig i kragen och var till läkare för att kolla upp mitt Hb..sist var det 93 idag var det 154..konstigt!! Det blev flera prover dels för att kolla upp Hb, vitaminer och ämnesomsättningen så nu är det bara att vänta på provsvaren i en vecka..puuusstt!!
Jobbar bara 2 dagar eller rättare sagt kvällar den här veckan, skönt för jag behöver nog ta det lite lugnt och vila upp mig å bara vara med familjen...Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar