31 maj 2010

Diggiloo

Hejsan ...har just köpt biljetter till året Diggiloo turne´ så kul och nu hoppas jag bara på att vi får en härlig kväll utan regn.. idag är jag hemma med H som har feber och har lite ont i halsen enligt honom själv är han döds sjuk och måste ligga i soffan under täcket hela dagen...sötis=) Lite nytta har jag ändå fått gjort idag nämligen trimmat hundarna men dlite hjälp av H som fick mata Gizmo med skinka medan jag trimmade magen.. Upptäckte på Gizmo att han nog har haft flera otäcka fästingar i ljumskarna för det var lite sår just där,inte kul alls men nu är de ny frisade och fästing halsbanden är på!!

Familjen Mellbin´s vecka!!
Måndag: K har ridning och H trots feber ska göra uppgradering i taekwondo
Tisdag: Utv samtal i skolan för H
Onsdag: Agility för mig och K med hundarna
Torsdag:Inget än så länge
Fredag: Jag jobbar kvällen bytt med en kollega
Lördag: Tävling i Agility och Nicke spelar fotboll "slaget om norrleden"
Söndag: Lediga....
Hahahaha vilken vecka men det är så här det ser ut massor hela tiden..men det är skoj!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar