11 mars 2010

Scrapbooking....

Halloj..
Idag har jag och mina jobbar kompisar varit på Scrapbooking kurs och det var så skoj! Fick massor av inspiration till nya sidor och pyssel....åååå jag skulle kunna gå på kurs varje vecka!!Här kommer det bilder på de jag lyckades med att knåpa ihop under kvällen.. Den med syskon kärlek är klar medans vinter bilden inte är klar så den får jag fortsätta på här hemma.Var ju bara tvungen att handla lite oxå..blommor,lite papper och nytt lim, så nu till helgen ska de bli scrapbooking och K blev eld och lågor hon med..hahah hon är så söt!

1 kommentar:

  1. Visst var det kul att gå på kursen! och jag håller med dig, skulle kunna gå på kurs varje vecka!
    Det blev jättefint med dina bilder!! Jag skulle gärna vilja ha en sån där maskin som kan stansa ut bokstäver, jättefint att mixa ihop 2 olika stilar som du har gjort med "Syskon Kärlek"!!
    Ha en skön helg! Kram

    SvaraRadera