1 mars 2010

Scrapbooking

Surfade runt bland olika scrapbooking sidor och hittade att det kommer vara en scrapbooking mässa i kungälv i April..super kul dit måste jag bara åka...

Så mina kära scrapbooking vänner det är bara att boka in detta datum=)
Nu ska jag gå upp till loftet och min lilla hörna för att pyssla lite ..får ju passa på när barnen är i skolan och jag har en ledig dag!!Jag skyndade mig i morse med städningen och for runt som en virvelvind bara för att få sitta i lugn och ro..hihihi

1 kommentar:

  1. Hej!
    Kollade almenackan och jag jobbar helgen före så då kan jag vara ledig den här helgen, har skrivit in det i min almanacka! :)
    Här har dammsugaren varit framme en sväng mellan scrapbookingen! :) Var och hämtade de nya papprena med baby och barn motiv, jättesöta!
    Ha det gott! Kram Annette

    SvaraRadera