18 februari 2010

Torsdag...

Min dag började bra med att jag glömmer mobilen hemma,mina thigts är trasiga så efter det att jag lämnat 1 barn på fritids och 1 barn hos farmor får jag skynda hem för att leta efter mobilen och byta byxor.Hemma vid ytterdörren hittar jag inte mina nycklar utan ringer på som en tok,i förhoppning att N ska höra mig i duschen...det dröjer och hundarna blir tokiga av att jag hänger på ringklockan hahaha
Hör hur N ropar till hundarna att vara tysta innan han fattar att jag står där ute,rusar in och fixar det jag ska sedan snabbt iväg till jobbet..suck!!vilken start!!
Idag fyller en god vän till mig 50 år och vi i "gänget" hade planerat för en kidnappning..Vi lyckades super bra och hon blev så överraskad av att vi dök upp utanför det spa hon var på. Vi åt på en lokal krog på Hisingen Tildas.Jätte god mat och trevligt sällskap Grattis Susanne på din 50 år´s dag kram


Jippi jag har fått mina tradera vinster med scrapbooking + att jag köpt lite på chilli när jag var där häromdagen..Jag hoppas att det blir en stund över i helgen för mig och min lilla hobby..(har min hörna uppe på loftet så jag kan gömma mig där..haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar