14 februari 2010

Scrapbooking

Hejsan! Tänkte att jag skulle ta tag i en av mina hobby´s Scrapbooking igen...men å vad mycket kort jag hade att sortera.Det kommer att ta sin tid och jag hittade en del kort från för och det är ju så kul att titta lite extra på dessa och minnas tillbaka hur kul jag hade det som barn.Jag har lagt upp 4 kort som jag hittade i dag och på det första rider jag i rosa tröja och min syster på grannens hästar, bild nr 2 är det jag och våran häst Pinto Accept vi är på hopptävling,bild nr 3 är det Lucia och från vänster är det jag sedan min bästis Karin sedan står Linda.Jag har lyckats att få lucialinnet bak å fram som ni ser.Varje Lucia så var jag och Karin tvärtemot alla andra tjejer och vi var stjärngossar!

Har massor av idéer för min scrapbooking och lite hjälp på traven får jag när vi,mina arbetskompisar och jag ska gå på en kvällskurs den 11/3 för att lära oss lite mera..kul!

1 kommentar: