17 januari 2010

Söndag!

Söndag kväll och jag har jobbat helgen och än så länge klarat mig från magsjukan som härjar på avdelningen!!så nu håller jag tummarna resten av veckan. Jag ser helst att alla är friska när jag kommer på tisdag..
Har börjat att planera vad som ska inhandlas och packas till fjällresan.
Imorgon ska H och provträna Taekwondo. H tycker att det ska bli så kul för det är tufft säger han!Hoppas han säger likadant efteråt!!hahaha sist han prövade karate fick han så ont i fötterna och grät hela vägen hem i bilen ...men det var ett år sedan1nu är han äldre!

1 kommentar:

  1. Hej Karin!
    Nej!!! säj inte att vi har magsjuka på avdelningen!! :(( Inte mycket att göra än att hålla tummarna och sprita sig och hoppas på det bästa! Hopppas du har klarat dig! Kram, Annette

    SvaraRadera