13 januari 2010


Brrr vad det är kallt!-10,3 står det på termometern. I måndags var det ridning för dottern och jag fick så snällt så i stallet och frysa. K har börjat att rida i en högre grupp med lite äldre tjejer och vilken skillnad det blir på lektionen. Hon gör så gott hon kan för att hänga med så här i början men både hennes ridlärare och jag tycker att det går över förväntan. Det ska bli lite privat lektioner nu till våren för att öva skänkelvikning som inte är det lättaste att få till.K själv lyser som en liten sol på hästryggen och tycker det är super roligt att äntligen få jobba med hästen!så länge hon är nöjd så är jag det:=)
Jag "plågar" mig själv med att äta påsdiet i 2 veckor inför den kommande fjäll veckan!Hahaha hade tänkt att skidbyxorna inte skulle spricka i baken...Det går väl ganska bra det gäller att ha karaktär vilket inte alltid är så lätt....Ja menar överallt är det reklam för mat,godis och läckra bakverk som bara väntar på att man ska mumsa i sig dem!Fy fy inte jag denna våren..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar